Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Slobodný prístup k informáciám

POSKYTOVANIE INFORMÁCIÍ V ZMYSLE ZÁKONA č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov rodiny.

Žiadosť o poskytnutie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov musí obsahovať:

1. Kto žiadosť podáva

2. Komu je žiadosť adresovaná

3. Aké informácie žiadateľ žiada

4. Aký spôsob žiadateľ požaduje na sprístupnenie (písomne, e-mailom, …)

V žiadosti musí byť uvedené komu je určená, kto ju podáva, ktorých informácií sa týka a aký spôsob sprístupnenia informácií žiadateľ navrhuje. Ak v žiadosti niektoré z uvedených údajov chýbajú, žiadosť bude vrátená na doplnenie.

Žiadosť o sprístupnenie informácie Centrum pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 8 pracovných dní odo dňa podania žiadosti alebo odo dňa odstránenia nedostatkov žiadosti. Zo závažných dôvodov môže byť táto lehota predĺžená, najviac však o 8 pracovných dní. Táto skutočnosť bude žiadateľovi oznámená najneskôr pred uplynutím lehoty na vybavenie žiadosti.

Ak povinná osoba žiadosti nevyhovie hoci len sčasti, vydá o tom v zákonom stanovenej lehote písomné rozhodnutie. Opravné prostriedky proti rozhodnutiam možno podať v lehote 15 dní od doručenia rozhodnutia alebo márneho uplynutia lehoty na rozhodnutie o žiadosti. Odvolanie sa podáva povinnej osobe, ktorá rozhodnutie vydala alebo mala vydať.

Žiadosť o informácie môžete podávať:

Osobne:
V Centre pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská v pracovných dňoch od 9,00 do 15,00 hod

Poštou na adresu:
Centrum pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská, Učiteľská 42, 821 06 Bratislava

E-mailom: riaditel@detskydomovbratislava.sk

Spôsob úhrady nákladov za sprístupnenie informácií sa môže realizovať:

  • v hotovosti – vložením finančných prostriedkov do pokladne Centra pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská,
  • poštovou poukážkou,
  • bezhotovostne, prevodom na účet Centra pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská,

Pracovník zodpovedný za vybavenie žiadosti o informácie oznámi žiadateľovi sumu a spôsob úhrady.
Informáciu žiadateľovi poskytne alebo odošle až po predložení dokladu o zaplatení. Sadzobník poplatkov:

  • Strana A4 ČB – 0,03 euro
  • Strana A4 farebná – 0,10 euro
  • CD 1,15 – euro
  • Obálka – 0,08 euro

PODANIE SŤAŽNOSTI
V zmysle zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení zákona č. 289/2012 Z. z. (ďalej len „zákon o sťažnostiach“) a vnútorného predpisu, týkajúceho sa vybavovania sťažností v pôsobnosti Centrum pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská (ďalej len „centrum“), centrum prijíma sťažnosti každý pracovný deň v celom rozsahu pracovného času – od 9:00 hod do 16:00 hod.

Sťažnosť možno podať:
a) písomne
b) ústne do záznamu alebo
c) elektronickou poštou

a) Písomnú sťažnosť možno zaslať na adresu centra, ktorá je zverejnená na web stránke centra – Centrum pre deti a rodiny Bratislava – Učiteľská, Učiteľská 42, 821 06 Bratislava. Osobne možno podať písomnú sťažnosť v administratívnej časti centra (sídlo centra), Učiteľská 42, 821 06 Bratislava.

b) O ústnej sťažnosti, ktorú nemožno vybaviť ihneď pri jej podaní zamestnanec centra vyhotoví záznam o ústnej sťažnosti.

c) elektronickou poštou – emailové adresy sú zverejnené na web stránke centra

Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná zaručeným elektronickým podpisom a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom sťažnosť sa odloží.